Koudekerk 1 - Alphia 1

Pascal Hoogeveen
Luan Kameri (schot)
Jeroen van Munsteren
Jeroen van Munsteren (schot)
Ramon van Gulik

Mannen Zaterdag standaard, 1, 3e klasse A

19 maart 2011 14:30

Blijswijk, R.J.G. van

Koudekerk ontbeert goalgetter

Het scoren gaat Koudekerk al enige tijd moeilijk af. Tegen Alphia was de ploeg wederom scoreloos en vorige week tegen de boys was er een eigen doelpunt nodig voor de punten. Als er dan ook zonder overtuiging wordt gespeeld kan men zelfs tegen 10 spelers van Alphia niet winnen.

Zonder de geschorste Ruben v/d Berg, Nick van Houten terug van een schorsing stond in zijn plaats, waren het verder de zelfde spelers als tegen de Boys. Dus wederom geen Oege Pennin en Roy v/d Berg in de spits moest Alphia op de knieën worden gedwongen. Niets van dat alles bleek waar. De gasten begonnen fel en kregen als snel twee kansen maar wisten niet te scoren. Koudekerk had iets langer nodig voor het zich voor de eerste keer melde voor de goal van Lars Rengers. Mark van Leeuwen had beter zelf kunnen schieten in plaats van af te geven, nu ging een mooie kans verloren. Vlak voor de rust kreeg Nick van Houten een mogelijkheid om vrij op Rengers af te geen, Pascal Hoogeveen trok van Houten naar de grond en kon met rood vertrekken. De toegekende vrije trap werd door Richard van Heiningen hoog over geschoten.

Na de rust gebeurde iets wat niet zou mogen gebeuren tegen 10 man, Luan Kameri (41 Jaar oud) was te snel voor de Koudekerkse verdediging en liet Michael Kneulman kansloos. Dit was helemaal naar de wens van Alphia, die kropen lekker achteruit en loerde op de counter. Koudekerk wist zich geen raad met de tegenstander. Een tegenstander die feller was en duidelijk uitstraalde dat ze wilde winnen. Mark van Leeuwen kwam nog twee keer tot een schot maar die miste de goede richting. De enige keer dat Mark echt weg leek te komen werd hij ongenadig hard onderuit gemaaid door Ramon van Gulik. Geel waar Rood ook had gekund maakte dat Alphia met 10 man kon blijven staan. Halverwege de tweede helft viel de beslissing, Michael Kneulman wilde Jeroen van Munsteren uitkappen maar liet zich afbluffen door van Munsteren die daarna een leeg doel voor zich had. Hiermee was de laatste hoop op een punt weg bij Koudekerk wat nog wel schade opliep door de gele kaarten van Nick van Houten en Dimitri v/d Berg, voor beide leverde deze kaart een schorsing op voor de wedstrijd tegen L.S.V.V.

Koudekerk zakt naar de achtste plaats, ziet de gevaren zone naderen en moet zich op zien te laden voor de lastige uitwedstrijd bij L.S.V.V.

Opstelling Koudekerk: Michael Kneulman, Simon van Leeuwen, Dimitri v/d Berg, Dennis Bos©, Richard van Heiningen, Cedric Borgers(79. Jarno Verweij), Remco Muller, Nick van Houten(79. Maarten Koot), Robert Koot(77. Jeroen Koot), Roy v/d Berg, Mark van Leeuwen.

Niet ingezet: Sam van Tongeren

Toeschouwers: 200