RCL E8 - Koudekerk JO11-2JM

Koudekerk JO11-2JM

E-Pupillen (voorjaar), E2, 6e klasse 04

19 maart 2011 9:30

Vandaag  de uitwedstrijd tegen RCL.  In de thuiswedstrijd tegen deze jongens hebben we de punten laten liggen. Na een spectaculaire wedstrijd was 3-3 de einduitslag.

Vandaag komt Ofina ons versterken, dit omdat in eerste  instantie het er op leek dat Pim er niet bij zou zijn door ziekte.

Maar gelukkig was Pim zaterdagochtend volledig hersteld en waren we dus met z’n achten.

Op verzoek van de leider van RCL speelden we voor één keer  8 tegen 8.

Duidelijk was wel dat er hierdoor vooral voor de middenvelders minder ruimte op het veld was.

De wedstrijd was vanaf het begin voor VVK. Op alle fronten waren de onzen beter. Bij rust stond er een 0-2 voorsprong op het scorebord.  De 0-1 kwam van de voet van Cedric (assist Joost) , de 0-2 viel uit een schitterende kopbal van Koen na een hoekschop van Cedric.

Na rust werd de 0-2 uitgebouwd naar een 1-5 overwinning, doelpunten waren er nog van Cedric (2*, 1 assist Koen en  1 rebound na een schot van Joost) en van Koen (assist Cedric).

Inmiddels zijn we opgeklommen naar de 2e plaats en omdat we de koploper nog twee maal krijgen is er nog van alles mogelijk.

Tot slot nog een bedankje naar Ofina voor het bijspringen in ons team.