Nieuwkoop E1 - Koudekerk JO11-1

E-Pupillen (voorjaar), E1, 2e klasse 06

12 maart 2011 10:15

Nieuwkoop E1 – Koudekerk E1    12-03-2011

Onze volgende wedstrijd moesten we spelen tegen Nieuwkoop E1.  De Thuiswedstrijd werd weliswaar gewonnen met 4-2, maar het was geen gemakkelijke wedstrijd. Nieuwkoop heeft een leuk en goed voetballend team, maar mist een echte killer in de spits, anders hadden ze waarschijnlijk al wat hoger op de ranglijst gestaan. Ook vandaag waren we weer compleet. Dus op volle oorlogssterkte.

De eerste kans was voor Rini. Zijn schot verdween net over de goal. Ook Nieuwkoop mengde zich gelijk in de wedstrijd en wist ook wat kansen te creeeren. Gelukkig voor ons stond Kevin weer goed tussen de palen en ronselde de bal een paar keer uit de goal vandaan. In de 12e minuut ging Kenen door op het middenveld en zag een gaatje. Zijn schot werd tussendoor aangeraakt door Sven en de bal verdween in de verre hoek! 0-1. Nieuwkoop liet zich niet uit het veld slaan en zocht meteen weer de aanval. Met mooie aanvallen wisten ze tot twee keer toe voor Kevin te komen. Maar ook deze keer stond onze topper op de juiste plaats. In de 18e minuut kreeg Kenan de bal terug gelegd van Rini. In zijn ooghoek zag Kenan dat de keeper te ver voor zijn goal stond. Met een prachtig geplaatst schot wist hij de keeper te verschalken! Wat een beauty!! 0-2. Nu hadden wij meer de overhand en gingen weer ons eigen spelletje spelen. Mooie combinaties waren het gevolg. Uit een van die combinaties viel de 0-3. Jan, Kenan en Sven speelde een prachtig driehoekje. Uiteindelijk was Jan de afmaker. Mooi gespeeld mannen! Met 0-3 gingen we de rust in.

De tweede helft was nog maar koud begonnen of de 0-4 werd al gescoord. Bradley ging lekker door over links en knalde de bal binnen. Toch bleef Nieuwkoop hun eigen spelletje spelen. Maar steeds stuitten ze op Kevin of onze goede verdediging onder leiding van Jarno. Ook wist Nieuwkoop nog een keer de lat te raken. Het slotakkoord was weer voor Koudekerk. In de 37e minuut was Kenan de aangever en Sven scoorde zijn tweede van de dag. Eindstand 0-5.

Mannen ook vandaag weer een goed spelend en strijdend Koudekerk gezien! We zijn echt benieuwd waar dit eindigen gaat. A.s. zaterdag spelen we eindelijk weer eens een thuis wedstrijd. Tegenstander is Zevenhoven. We hebben deze mannen al twee keer verslagen. Hopelijk gebeurd dat ook een derde keer. Dat zou prachtig zijn want dan hebben jullie weer een patatje verdiend voor de derde overwinning op rij.

Groetjes van jullie trotse leiders en trainers!