Alphense Boys E7 - Koudekerk JO11-2JM

Koudekerk JO11-2JM

E-Pupillen (voorjaar), E2, 6e klasse 04

2 februari 2011 18:30

Onze 2e wedstrijd in de voorjaarscompetitie was een uitwedstrijd tegen Alphense Boys.

Als versterking hadden we Thijs uit de F1 meegenomen.

De eerste avondwedstrijd van het seizoen gaf een nieuwe betekenis aan het begrip “scorebordjournalistiek”  aan de uitslag (3-0 voor Alphense Boys) zou men af kunnen leiden dat de Alphenaren een makkelijke avond  met een simpele overwinning achter de rug hadden.

Maar niets is minder waar, de onzen waren in het begin van deze wedstrijd vooral onder de indruk van de tegenstanders die allemaal minstens een kop groter waren.

Tegen de tijd dat we door hadden dat we voor dit Alphense Boys zeker niet onder hoefden te doen had de tegenstander drie keer op doel geschoten en evenzoveel keer gescoord: 3-0 na 10 minuten!!

Vanaf dat moment speelden onze jonge helden eigenlijk een verloren wedstrijd  en even werd gevreesd voor een afstraffing.

Maar niets was minder waar, Koudekerk kwam steeds beter in de wedstrijd en eigenlijk hadden we vóór de rust al 1 of  2 keer moeten scoren maar we hadden geen geluk bij de afwerking.

De 2e helft was eenrichtingsverkeer richting het Alphense doel maar het leverde helaas geen doelpunten voor onze jonge helden op. Zelfs een eretreffer was ons niet gegund maar het spel was zeer goed en ook op de inzet was niets aan te merken.

Als we zo blijven spelen komen de punten vanzelf.