Zonnige overwinning in eerste van twee duels.

Koudekerk MO20-1

RKDEO MO20-1

Zoë te Wechel (afstandschot)

2e klasse (3e fase) 05*

15 april 2023 10:00

M.I. Smit

Sportpark Gruttolaan
Gruttolaan 13
2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Wat een week. Afgelopen Paasweekend hebben we samen met de JO19 een geweldige ervaring opgedaan op het internationale toernooi in Hasselt, België. Top was het! Beide trainers deze week bekaf .. woensdagavond met een kleine groep getraind, toch weer kleine blessures en 2 meiden vanuit België gelijk door naar Parijs met school .. maar vandaag gewoon weer een wedstrijd voor de competitie. De eerste van het tweeluik met RKDEO, want woensdagavond mogen we naar Nootdorp. De zon scheen en met dank aan onze scheids Michel van vandaag, hij was speciaal voor de meiden vroeg uit bed gekomen, kon er om 10.00u afgetrapt worden. Onze meiden waren wat zenuwachtig aan de bal, maar hebben de hele wedstrijd wel de overhand gehad op het veld. Het eerste doelpunt had al 2x eerder kunnen vallen, maar uiteindelijk viel hij en het was er eentje uit het boekje. De ban gebroken zou je dan zeggen, maar met een bescheiden 2-0 gingen we de rust in. Daar waren enkele meiden overigens wel aan toe. Na de rust een onveranderd beeld, rommelig, maar wel beter. Twee individuele acties maakten het uiteindelijk 4-0 en daar namen onze meiden genoegen mee. Na het gebruikelijke broodje bal na een thuiswedstrijd, of waren het er twee Jeff .. gingen ook de trainers tevreden huiswaarts. Woensdagavond gaan we verder, fijn weekend en gefeliciteerd toppers met de overwinning!