3x is scheepsrecht

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Ondanks dat de tempraturen onder het vriespunt gingen van vrijdag op zaterdag kon de derby tegen Bernardus toch doorgaan. Deze wedstrijd stond 2x eerder op het programma en uit verloren we vrij kansloos met 7-0 en daarna nogmaals in een ware triller met 6-7.
De messen waren dus geslepen op een positieve manier want we wilde toch echt proberen te winnen van onze buren. Na een goede warming up begon de wedstrijd eigenlijk heel voortvarend met kansjes voor Colin, Dion en Milan.
Bij de eerste time out stond het nog 0-0 maar een kleine tactische omzetting resulteerde in de verdiende 1-0 voorsprong door Tieme die een dribbelactie dwars door het centrum van Bernardus goed afmaakte. Hierna volgde ook al snel de 2-0 via Colin na goed combinatievoetbal van achteruit. Dit was echt geweldig gespeeld waarbij bijna het hele team bij betrokken was en Colin het laatste tikje gaf waardoor we met een 2-0 voorsprong de rust gingen opzoeken.
Na de rust waren de traditionele minder 10 minuten gevolg Bernardus scoort 2x en er stond opeens een 2-2 tussenstand bij de laatste time out. Daarin werden de puntjes op de i gezet en we spraken af ons te herpakken.
Het was erg spannend en uiteindelijk was het Milan die met een geweldige pass over een meter of 30 over de grond Tieme weg stak richting de goal van Bernardus Het leken wel minuten in werkelijkheid zal het een seconden of 5 zijn geweest maar heel kalm en rustig in het hoekje schoot Tieme de 3-2 voorsprong binnen.
We moesten nog 2 minuten spelen maar het was vrouwen en kinderen eerst maar de overwinning werd naar binnen getrokken. Een echte collectieve overwinning want ook de verdedigers Sven, Daan, Tim, Benjamin en keepers Haron en Jelte hebben keihard gewerkt en vaak erg slim verdedigd.
A.s. zaterdag gaat ons sterrenteam naar Alphia om te kijken of we daar kunnen gaan winnen!
ps. Jelte nogmaals enorm bedankt voor je lastminute invalbeurt.