Hattrick tegen ARC

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Onder kundige leiding van scheidsrechter Coen werd er met een volledig team afgetrapt tegen ARC jo9-7.
De tegenstander had 6 spelers, dus koudekerk had steeds 2 wisselspelers.
Koudekerk begon sterk met 2 mooie kansen voor Omar. Helaas was het ARC die het net wist te vinden. Na 10 minuten stonden we 0-3 achter.
Na de wissels, was het Sebastiaan met een prachtige voorzet op Mats. Helaas geen doelpunt. Een prachtig 1-2tje tussen Benjamin en Sebastiaan vond plaats op het veld. Mooi om te zien dat er echt al een medespeler wordt gezocht en gevonden.Je zou denken, zoveel mooie acties moeten toch een doelpunt opleveren. Helaas lag het geluk bij de tegenpartij en werd het 0-5.
Maar toen was daar toch een welverdiende goal. Mats trof het net.
Ruststand 1-5.
Dex trapt af voor de tweede helft.  Helaas scoort ARC uit een corner de 1-6. Snel daarna volgt ook de 1-7.
Sebastiaan en Jesse hebben vlak na elkaar een schot op doel.
Door kleine foutjes wordt het helaas 1-10.
Maar dan krijgen onze jongens vleugels. Mats scoort de 2-10. Benjamin laat een prachtige solo-actie over het hele veld zien. Sam trapt de ballen loeihard naar voren. Een opleving van ARC maakt 2-11. Maar dan de hattrick en is de eindstand van 3-11 bereikt.
Penalty's ter afsluiting.....en mocht onze coach net als de bondscoach een penalty test nodig vinden; Jens is met zijn mooie reddingen geslaagd!