Koudekerk JO9-2 - Woerden JO9-4

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Start van de competitie tegen Woerden J09-4. Met Dex op doel werd de eerste helft gestart. Gelukkig kennen alle spelers elkaar nu. Robert vertelt waar je in het veld staat: in de verdediging of in de aanval. Soms is dat nog wel lastig hoor, zeker als er om de 10 minuten gewisseld wordt. De tegenpartij had het al wat beter onder de knie, waardoor we met 0-10 de rust in gingen.

Lekker limonade drinken en een peptalk van de trainer. Vol vertrouwen weer het veld op. En dit loonde in een paar mooie kansen. Er waren ook goede reddingen van de keeper.  Deze wedstrijd werd helaas verloren, maar ten opzichte van vorige week heeft dit team al een hoop gewonnen; er werd bij tijden mooi overgespeeld, er zijn schoten op doel geweest, er werden ballen afgepakt en er was veel PLEZIER!