Koudekerk J011 behoudt koppositie

2396JB
KOUDEKERK AAN DEN RIJN
tel. 071-3413457

Afgelopen zaterdag speelde de J011 de thuiswedstrijd tegen Meerburg. Er werd verzameld in kleedkamer 6 behalve Daan en Tim want die hadden net als hun moeders vroeger in de J08 deed gekeken bij de tegenstander dus die zat in kleedkamer 7.

Joris en Sven waren de wekker vergeten maar kwamen keurig 8.17 uur ook de kleedkamer in lopen onder gejuich van de spelers want dit betekend trakteren. Iedereen zijn jas uit sommige hun handschoenen aan en op naar het veld voor de warming up.

Het eerste kwartier was langs de lijn genieten. Er werd goed overgespeeld en gecombineerd maar ook effectief want al gauw was het spits Colin die de openingstreffer verzorgde. Verslaggever van dienst in de app vader Patrick was niet altijd even scherp of kwam het nog door de donkere morgen? Want wie heeft er gescoord? De eerste helft waren dit Colin, 2x Sven en 2x Tieme waardoor we met een 5-0 ruststand gingen rusten.

In de rust was limonade vader Mark verandert weer in een limonade moeder Patricia. Wel verzorgde Mark uitstekend de koffie langs de lijn voor de aanwezige coaches en ouders met een taak. De puntjes werden in de rust op de i gezet en Colin kreeg even rust want die moest hierna nog vlammen bij de J012 samen met Sven.

In de tweede helft stifte Tieme de bal leep over de verdediging waardoor Dion op de keeper af kwam maar na een lichaamsbeweging van Dion vergat zowel de keeper als Dion de bal waardoor de bal via de voet van Tieme langzaam en beetje kolderiek de goal in stuiterde. De vervanger van opa Koos had zijn bril niet helemaal goed op want die appte goal Dion voor de thuisvolgers in de groepsapp maar deze werd gecorrigeerd door de trainer.

Sven had het deze wedstrijd ook aardig op zijn heupen want scoorde nog 2x in de tweede helft en bracht zo zijn seizoentotaal op 7 treffers waarvan 4 vandaag. Deze Sven en Milan beginnen samen een aardig koppeltje te vormen op het middenveld en afwisselend in de verdediging. Milan de jongste van het stel scoorde ook nog 2x.

In de tweede time out was er een keeperswissel want Colin ging op de goal en Haron betrad het veld en al gauw slalomde hij de door de verdediging als een Robben waarna hij scoorde, Iedereen gunde hem ook deze goal want in de app kwam heel groot HARON!!!! Alle jongens sprongen ook bovenop hem. Hierna was het slot akkoord voor Tieme die nog 2x scoorde.

Even vergeten ook onze sportieve tegenstander scoorde nog 3x tussendoor waardoor er uiteindelijk een 13-3 einduitslag op het scorebord kwam te staan.

Er wordt steeds beter overgespeeld en ook de verdedigers Tim, Benjamin en in de tweede helft als spits spelende Daan grote complimenten iedereen ontwikkelt zich goed als individu en zeker als team want als er zaterdag gewonnen wordt zal de tweede competitie als koploper worden afgesloten.