Veteranen verliezen eerste wedstrijd na lange afwezigheid ivm corona

DSO 35+1

Koudekerk 35+1

4 september 2021 13:00

B.C.A. Lapidaire

Sportpark Bentwoud
Hildamlaan 1
2731BT
BENTHUIZEN
tel. 079-3315591

Na een lange voorbereidings periode ( de veteranen trainen nu eenmaal het hele jaar door) stond vandaag de eerste beker wedstrijd tegen DSO op het programma, Een select gezelschap reisde dan ook af naar Zoetermeer om te kijken of alle noeste trainingsarbeid van het afgelopen jaar eindelijk zijn vruchten af zou werpen. Weliswaar zonder aanvoerder Ard Potman, die tijdens een van de vele scherpe trainingssessies behoorlijk geblesseerd is geraakt. Hopelijk tredd het herstel snel in Ard !. Ook de grote gele kanarie was na ruim een jaar afwezigheid weer present om het doel van Koudekerk schoon te houden.
Echter alle trainingsarbeid van het afgelopen jaar ten spijt  en ondanks de terugkeer van enkele jonge talenten waren de veteranen van Koudekerk niet opgewassen tegen de mannen van DSO en werdt de wedstrijd met 5-1 verloren, waarbij Jujen Volmer de eer van Koudekerk nog redde door in ieder geval 1 doelpunt te maken.
Ik was er welsiwaar niet bij, maar kan mij toch de teleurstelling wel voorstellen. 😂
Al deze trainingsarbeid op woensdag avonden en zaterdag middagen ( ik heb de prachtigste goals gezien tijdens deze trainingen, maar ook de geweldigste missers ) en dan eigenlijk moeten concluderen dat er niet veel progressie is geboekt. Misschien worden we gewoon weg te oud mannen en moeten we lekker op zaterdag met moeder de vrouw boodschappen gaan doen 😜

Nou dat is natuurlijk allemaal flauwekul, we blijven gewoon keihard trainen op woensdag en lekker ballen op zaterdag. De mouwen opstropen en de beuk er dan maar in. Winst of verlies, de 3e helft is toch altijd goed. Niet dan ?

Ik hoop dat we de winning mood snel kunnen vinden en dat we nog een paar mooie punten kunnen pakken dit seizoen.
Mannen ik ga jullie snel weer zien en we hopen op betere tijden.

De 15e man