Eerste competitiewedstrijd eindigt in een bloedeloze 0-0

Koudekerk 35+1

LFC Leidse Footbal Club) 35+1

19 september 2020 12:00

Vandaag gingen we eindelijk voor het echie.

De eerste wedstrijd van de competitie tegen het altijd kleurrijke FC Boshuizen.

Met een smalle selectie gingen we van start .

Ed Verbree was (heb ik begrepen) op zoek naar een busje ivm het vervoer van zijn  nieuwe vriendin van Hazerswoude naar Koudekerk. Na diverse aanbiedingen via de app heeft inmiddels besloten om maar gewoon een boedelbakkie te huren want daar paste zijn vriendin uiteiendelijk toch ook gewoon in.

Wat Ashok Soekhoe precies gedaan heeft weet niemand, maar zijn rug gaf dusdanige problemen dat mee voetballen er voorlopig niet in zit. Dus de eerste plastic fruitschaal is al weer vergeven.

Na de aftrap zagen we gelijk al een aantal bekende gezichten en bleek ons al snel dat dit het oude team van de VV Leiden was, waar we een paar jaar terug nogal gedoe mee hadden gehad.

Ook " gekke" Evert was van de partij. Weliswaar wat ouder en wat kaler ........en hopelijk ook wat wijzer.

Al gauw bleek dat we aardig aan elkaar gewaagd waren en eerlijk is eerlijk de wedstrijd verliep zonder al teveel gedoe.

Uiteindelijk denk ik dat wij toch de beste kansen hadden, maar we kregen de bal er deze keer simpelweg niet in.

Peter van Asch stond weer lekker te keepen en stopte in de eerste helft ook nog ven een onterecht gegeven penalty.

Na het laatste fluitsignaal stond er 0-0 op het scorebord en gingen we allemaal als de beste vrienden van het veld. Hoe mooi kan voetbal toch zijn !

Nou mannen ik zeg lekker gevoetbald. Ook verdedigend klopte het deze keer aardig en met Eagle Eye op doel gaan we nog wel punten pakken.

De 15e man