laatste competitiewedstrijd jo11-2

Mick Klop (solo)
Mels Kroon (schot)

25 mei 2019 10:30

Vandaag onze laatste competitiewedstrijd uit 10:30 uur op Altior.
Vandaag zonder Joel maar met Fiene als invaller!
Ook vandaag alleen met Jarno, Stan moest zelf voetballen.
Deze wedstrijd moeten we kunnen winnen aangezien Altior 10e staat en wij 4e.
Vol goeie moed gingen de mannen en vrouw er aan beginnen.
De eerste paar minuten waren niet zo spannend onze mannen waren een beetje aan het kijken wat Altior kon en hoe ze speelde.
Altior kreeg wel ineens een mooie kans maar daar hadden wij Thijs die hem tegen hield.
Net voor de eerste time out was het Manu die Geordy wist te vinden en hoppa 0-1.
3 minuten later was het weer Geordy die het doel vond en hop 0-2. net voor de time out.
De 0-3 komt door Manu die schitterend 3 man voorbij speelde en zo de bal kon voorgeven aan Geordy 0-3
We hadden klein beetje feest opstelling en dus mocht Mick in de spits op voorwaarde dat hij dan ook wel zou scoren.
En ja hoor daar ging mick aan de bal op het doel af, hij kwam er nog een tegen van Altior maar met een beleefd zetje, zette mick hem opzij en scoorde de 0-4 Hoppa!!!
Net voor rust maakte Altior nog de 1-4
In de rust vond Jarno het nodig ff twee broodjes te halen(1ham 1 kaas) en de keuken deed er ongeveer 10 minuten over om die klaar te maken.
Na de rust kwamen de mannen het veld op zonder Jarno, ik moest maar ff kijken hoe ik het ff ging regelen(doen we dus nooit meer)
De 2-4 en 3-4 kwamen in 3 minuten bij ons binnen, en ja daar kwam Jarno aanlopen met zn broodjes en niet wetende dat het al 3-4 was.
Gelijk ging Jarno de mannen en Fiene weer coachen en hop ging gelijk weer goed.
Mels ging ook nog ff lekker de spits in en ook hij maakte ff een doelpunt Hoppa 3-5
Ids wilde het ook proberen maar wilde te graag dat het net niet lukte, en Joe bleef mooi op zn plek om alles en iedereen tegen te houden of om mee te gaan naar voren!
De 3-6 is een foutje van Altior waar Geordy graag gebruik van maakte en dankzij een te korte terugspeelbal tikte hij de bal er in!
De 3-7 komt weer op naam van Geordy die hem wederom mooi voor kreeg van Manu!!!
Mannen en Fiene top gespeeld! Ff de laatste wedstrijd mooi te weten winnen!!!!
Op naar nog 2 toernooien en dan vakantie!!!!
Ik hoop volgend jaar jullie weer te mogen zien en dan als spelertjes van de jo11-1.
Helaas gaan we afscheid nemen van Manu maar hopen er een goeie voor in de plek te krijgen!!!.
Manu succes in Alphen, wel gaan we nog ff met zn allen knallen voor de toernooien en hopen het thuistoernooi mooi te kunnen afsluiten.
Ook gaan we 13 juli nog ff een gezellige bbq doen en dan genieten van de welverdiende rust!!!
Toppertjes wij zijn trots op jullie en hopenlijk tot volgend seizoen!!!!!