Spannig bij Sjc vs vvkjo11-2

Koudekerk JO11-2JM

Mels Kroon (schot)

11 mei 2019 8:30

Vandaag moesten we uit op Sjc.
Met zn alle naar Noordwijk waar ze aan het verbouwen zijn en dus niet echt kleedkamers hebben dus we begonnen een beetje rommelig.
Dit zagen we ook terug in het spel van de mannen.
Maar goed we gingen er tegenaan want wilde winnen!
Joel had een super mooie kans hij speelde debal super mooi langs de keeper en stond voor open doel, helaas hij wilde het te mooi doen enschoot op de paal.
Dikke tranen zo geschrokken en teleurgesteld was hij. Joel eruit gehaald en even hem getroost en gezegd dat iedereen wel eens mist en dat als hij er zo weer ingaat even gaat knallen en laten zien hoe het wel moet! Die afspraak stond en hij ging weer met vollemoed het veld in.
Helaas stonden we net voor rust 1-0 achter.
Het spel ging op en neer maar wij waren echt wel beter dus wemoesten toch echt ons spel gaan veranderen naar ons eigen spel om alsnog te kunnen winnen.
Na de laatste time out ging er een knop om!
Stan en Jarno konden het niet aanzxien dat ze zouden verliezen waarop het coachen nog meer nog beter en nog meer hielp.
De mannen hebben tien munten voor tijd ff laten zien wie de echte winnaars zijn.
de 1-1 is voor Mels, Geordy gaf voor en Mels tikt hem er zo in hoppa nu werden we nog wlder want het kon nog allemaal.
en ja hoor 2 minuten later was het weer Geordy die nu voorgaf op Manu zodat hij de 1-2 kon maken!!!!
Ook Joel had er weer zin in en gaf mooi voor op Geordy zodat hij zelf ook nog ffr kon scoren. Hop hop 1-3
Mannen wat een wedstrijd!!! Zo geknokt en hard gewerkt zo mooi en goed van jullie!! Elkaar aansporen tips geven praten in het veld!
Dit alles heeft er voor gezorgd dat jullie hebben gewonnen!! Inzet is het aller belangrijkste en dat hebben jullie vandaag met zn allen laten zien!!!!
Toppertjes op naar volgende week!!!