JO11-2 thuis tegen Roodenburg

Manu Batlajar (corner)

16 februari 2019 8:45

o17 speler

Vandaag moesten we thuis om 8:45 uur tegen Roodenburg.
Met Mick die net een ongelukje had gehad en niet op en top fit was, en Ids die wat later i.v.m. met schaatsen was konden we met invaller Siebe beginnen aan de wedstrijd.
De wedstrijd begon goed de mannen hadden er zin in en gingen ervoor.
Na 20 minuten was het Jesse die vanuit de corner van Geordy de bal super mooi in kon koppen! 1-0
Helaas net na de rust kreeg Roodenburg een vrije trap en ze stonden goed met de wind mee en scoorde dus ook de 1-1
Komaan mannen!!!!
Onze mannen waren erg onder de indruk van de speelwijze van Roodenburg en het commentaar wat ze gaven op de spelers.
Toch hebben we geprobeerd onze mannen te vertellen er niet naar te luisteren en hun eigen spel te spelen!
Helaas kreeg Roodenburg weer een vrije trap mee en die zat ook 1-2
De mannen waren beter maar door de mentaliteit op het veld van de tegenstander waren ze uit de concentratie en speelden ze niet hoe ze normaal spelen!
Daar was wel gelukkig net voor tijd nog een corner voor ons, Geordy nam hem en Manu kreeg deze mooi op zijn voet en hoppa 2-2
Mannen jullie waren beter, dit is een les voor als jullie dit nog een x tegen komen!
Wel super trots op jullie dat het alsnog gelijkspel is geworden!!
We liggen nu ff twee weken stil maar daarna gaan we weer knallen!!