Jo11-2 vs Dso jo11-4

Manu Batlajar (afstandschot)

10 november 2018 8:30

Felix Nietzman

Vandaag weer 8 uur verzamelen en 8:30 uur spelen tegen Dso.
Na de nederlaag van vorige week moesten we vandaag even laten zien wat we konden.
Onze mannen begonnen sterk, druk op de bal geen duels uit de weg gaan en lekker de bal overspelen.
En ja hoor na 10 minuten was het raak Dso speelt de bal terug naar de keeper waar Joel gebruik van maakt en druk zet waardoor de keeper de bal niet goed weg kreeg, deze kon Joel daardoor mooi terug leggen op Joe en daar was de 1-0
Na de eerste time out gingen we er weer vol voor en dat leverde weer een doelpunt op.
Wederom Joel kon de bal mooi voorleggen op Manu, met een beetje geluk van de keeper die hem niet goed kon pakken rolde de bal het doel in.
Hoppa 2-0
De 3-0 hing in de lucht, door een mooie corner van Geordy kon Jesse hem er goed intikken, 3-0
Nog ff voor rust kwam er mooi samenspel van de mannen. Geordy op Manu en Manu op Joel Hop 4-0
Helaas waren we even afgeleid en werd er net voor rust 4-1 gemaakt.
Kom op mannen ff limootje drinken peptalk en gaan.
En ja hoor daar kwam weer een mooie voorzet van Geordy  voor Joe en die scoorde de 5-1!!!! Joe is in topvorm vandaag!!!
Even een tegen doelpunt maar hop weer vol doorgaan 5-2
Manu Kreeg de kans op 6-2, de bal kwam van Joe naar Jesse naar Joel die hem mooi voor gaf aan Manu en hop 6-2
Nog ff voor tijd kon Geordy een bal vanaf de lijn geven aan joel die hem vol op het doel schoot, ging hij erin???? gelukkig stond Joe er nog die hem met zn scheenbeen nog aanraakte en dus werd het alsnog 7-2
Mannen super trots op jullie, echt stuk voor stuk goed gespeeld.
Joe had gister broccolischotel gegeten dus voor aanstaande vrijdag staat dit wederom op het menu.
Mannen trots op jullie volgende week weer zo een pot!!!