Bsc jo11-2 vs vvkjo11-2

BSC '68 JO11-2

Koudekerk JO11-2JM

24 november 2018 8:30

Vandaag mochten we vroeg aanvangen tegen Bsc.
8:30 uur spelen en dus vroeg verzamelen.
De mannen redelijk ingepakt tegen de kou en gaan!
Onze mannen gingen er goed en fel tegen aan vanaf de eerste minuut,  al snel kreeg Manu een mooie bal die hij aan Geordy kon geven die kon scoren, hoppa 0-1
Niet heel veel later gaf Joel de bal aan Geordy die hem mooi aan Jesse kon geven en dus kon scoren, hoppa 0-2
Net na de eerste time out schoot Thijs de bal mooi uit en die kwam bij Geordy, die hem mooi kon voorleggen aan Joel en ja hoor hoppa 0-3
Helaas kwam net voor rust het tegen doelpunt en gingen we rusten met 1-3.
De tweede helft was het hem niet meer voor onze mannen, of ze het nou koud hadden, dachten dat ze er al waren, wij weten het niet.
1 minuut na de rust was het Bsc die de 2-3 maakte.
Daarna was het een half uur spannend want we wilde dit eigenlijk niet uit handen geven.
Helaas 1 minuut voor het einde schoot Bsc een bal hoog door de lucht naar het doel en stond Thijs net te ver waardoor hij hem niet goed kon pakken en dus in het doe belandde.
Eind uitslag 3-3
Helaas mannen hopenlijk gaan we volgende week weer ff voor de winst!!!!!