1e competitiewedstrijd jo11-2

Sportlust '46 JO11-4

Koudekerk JO11-2JM

Assist: Ids Vonk
Geordy De Herdt (afstandschot)
Mels Kroon (schot)
... (e.d.)

22 september 2018 9:45

Vandaag was het dan zover en mochten we eindelijk beginnen met de competitie.
Uit tegen sportlust 9:45 uur.
Joe was vandaag jarig en dat is weer een mooie reden om ff dit potje te gaan winnen.
We begonnen wederom sterk aan de wedstrijd en na 4 minuten werd Thijs even wakker gemaakt door Sportlust. Ook de verdediging werd gelijk wakker en ging opletten!
Na 10 minuten was het dan einelijk zo ver Jesse gaf mooi voor op Manu Hoppa 0-1
Niet heel veel later werden ook de mannen wakker gemaakt want het was na 2 minuten al 1-1
Gelukkig door mooi samenspel gaf Manu voor op Geordy, die hem vervolgens voor gaf op Joel die kon scoren.
1-2
Niet veel later gaf Manu mooi voor op Geordy die hem mooi over de keeper heen in het doel kon leggen 1-3
Daar Kwam Ids van achter met de bal en legde deze mooi bij Manu neer hoppa 1-4
Niet veel later kreeg Geordy de kans van afstand te schieten en ja hoor 1-5
En toen gingen de mannen ervoor Joel kon ook nog ff van afstand schieten en maakte de 1-6
Ook Mels die goed mee naar voren kwam bij de corner, kreeg de kans na een corner van Geordy en trapte de bal in de netten
Hoppa mannen 1-7
Nou kon onze jarige echt niet achter blijven en dat deed hij natuurlijk ook niet.
Ook Joe kon hem er even mooi intikken. 1-8
Geordy gaf nog een keer mooi voor op Joel en tja die tikte de bal er ook nog maar even in 1-9
nu moesten de mannen eigenlijk wel voor de 10 gaan.
Maar ja daar was de laatste time out en de mannen waren er al voor hun gevoel.
Dat laatste kwartier was echt speelkwartier zoals dat zo mooi genoemd wordt.
De mannen hadden lol, Joe was al biertjes aan het drinken met het hele team :-) en iedereen was afgeleid.
Dus je raadt het al net na de time out 2-9
Gelukkig kregen wij nog ff een corner en die gaf Geordy mooi voor op Jesse en die kon hem er super inkoppen.
Dan gelukkig toch nog de 10 gehaald.
Daarna was het Jesse die sportlust nog ff een doelpuntje gunde want die schoot de bal ff in eigen doel.
Om het goed te maken schoot Geordy nog ff de 3-11 erin.
Helaas was iedereen er daarna wel klaar mee en dat zorgde ervoor dat sportlust nog 2 doelpunten kon maken in 4 minuten tijd.
Mannen super trots op jullie de eerste 45 minuten, tis dat het niet meer verloren kon worden maar pas op, blijf geconcentreed ook al sta je 30-0 voor!
Volgende week krijgen wij Alphia op bezoek, hoop dat het wel wat lastiger wordt maar dat we weer gaan knallen en winnen!!