Eerste winst voor jo11-2

... (schot)

Groep 4 03

12 september 2018 18:30

Vandaag onze inhaal wedstrijd tegen Bsc.
Wederom compleet helaas zonde Stan die is met vakantie.
Nog steeds in onze te grote tenues gaan we het veld op.
We hadden vandaag iets langer om op te warmen en dat is wel beter ook.
De mannen begonnen weer vol goeie moed aan de wedstrijd maar in het eerste kwartier gebeurde er weinig.
We waren goed aan het spelen maar kwamen nog niet echt voorbij Bsc.
Onze kleine mannen hadden best moeite met de tegenstander aangezien ze best groot waren maar ook een paar stevige benen hadden.
Joe was echt verbaasd over het verschil van zijn benen en die van de tegenstander. Ze paste er wel 2x in!
Maar uitgelegd dat ze wel groot en stevig mochten zijn, jullie zijn klein, smal maar snel en behendig.
Vol goeie moed gingen ze dan ook weer verder na de eerste time out.
En ja hoor in de 19e minuut was het Jesse die een mooie corner nam en hem zo voor op Joel gaf die hem er mooi in kon koppen.
Hoppa 0-1
Niet veel later kreeg Joel de bal mooi aan zijn voeten en speelde deze door naar Joe die zonder twijfel met zijn links probeerde te schieten maar helaas te zacht, gelukkig stond Manu in de buurt en kon hij hem er alsnog in schieten!! Wel goed geprobeerd Joe!
Hoppa 0-2
Na 3 minuten was het dan toch Joe die hem mooi voor kreeg van Manu en de 0-3 maakte!!!
Na de rust kregen wij binnen 10 minuten een goal tegen, komop mannen niet de koppies laten hangen.
Gelukkig was daar Geordy met een mooie voorzet op Joe die hem er weer in kon schieten!! Hoppa 1-4
In het laatste kwartier viel nog de 2-4 maar onze mannen gingen het niet meer weggeven!
Trots op jullie, en geleerd dat grote tegenstanders niet altijd perse beter zijn.
Jullie hebben erg goed gespeeld en het was dan ook een leuke wedstrijd om te kijken!!
Zaterdag gaan we weer knallen, dan tijdens de wedstrijd tegen Bernardus!!!