Laatste bekerwedstrijd voor de jo11-2

Koudekerk JO11-2JM

Groep 4 03

15 september 2018 10:30

Vandaag hadden wij onze laatste bekerwedstrijd tegen Bernardus(altijd lastig)
Voor de wedstrijd de kleinere broekjes opgehaald zodat nu iedereen een passend broekje zou hebben.
Helaas werkte dit niet in het voordeel van onze mannen.
We begonnen sterk aan onze wedstrijd maar na 5 minuten was het al 1-0
Direkt daarna kreeg Joe de kans alleen op het doel af te gaan maar helaas net niet.
Vrij kort daarna werd het al 2-0
Geordy had nog een mooie voorzet op Jesse maar ook dit lukte niet.
Na de eerste time out werd het nog 3-0 .
Jesse nam een corner en gaf deze mooi voor en manu kon deze uiteindelijk na al wat meer schoten van andere op het doel er dan toch inschieten! Nou mannen komop 3-1
Helaas kopte Joel daarna vanuit een corner van Bernardus in eigen doel 4-1 Het zit ook niet mee mannen!
Eindelijk mochten we daarna even rusten, was ook wel ff nodig, even goed gesprek wat drinken en even bijkomen zodat de mannen daarna weer vol er tegen aan konden gaan.
Helaas was Bernardus gewoon een tikje te sterk en ging het niet echt zoals de mannen hadden gehoopt.
Na de laatste time out nam Geordy nog een bal vanaf de zijlijn, voor op Jesse die hem mooi naar Joel schoot zodat er toch nog een doelpuntje in zat.
einduitslag 10-2.
Helaas mannen dit was het hem niet vandaag!
Als het goed is krijgen wij ze nog in de competitie en hopenlijk kunnen jullie dan revanche nemen.