vvk jo9-1 tegen het altijd lastige Woubrugge

Woubrugge JO9-1

7 april 2018 10:30

o19 speler

Vandaag lekker thuis om 10:30 mooie tijd en heerlijk weer! In de kleedkamer hadden de mannen er al zin in.
Helaas vandaag zonder Ids en Thijs, maar we hadden Joe en mels kunnen regelen om ons te komen versterken!
We gingen er gelijk tegenaan en al na 3 minuten was het raak! Geordy maakte een mooie actie en gaf de bal aan Joel die hem vervolgens mooi in het doel kon leggen!
Pas na de eerste time out kwam de 2-0, Jesse speelde de bal mooi naar Rayan die hem er weer heerlijk in schoot!
Gelijk daarna kreeg Woubrugge een corner die er ook in ging 2-1
Net voor rust was het weer Woubrugge die nog ff snel de 2-2 er in wist te leggen!
De mannen hebben ff een goed gesprek in de kleedkamer gehad en ze gingen voor winst!
De keeper van Woubrugge schoot de bal niet heel ver uit dus Geordy wist daar gebruik van te maken en de 3-2 te scoren!
Helaas snel daar na kwam alweer de gelijkmaker van Woubrugge 3-3
Heel snel daarna was het de 3-4 komop mannen jullie zouden winnen!!!!
Joel mocht een uit bal nemen en schoot deze recht op het doel hoppa 4-4
Net voor de laatste time out was het weer Woubrugge die de voorsprong nam en met 4-5 gingen we de laatste 10 minuten in.
Maar onze mannen waren er van overtuigd te gaan winnen want als er werd gewonnen ging Joel zijn moeder de swish swish doen en ja dat wilden  we allemaal wel ff zien!
En ja hoor daar was het mooie samenspel en het harde werken Joel kreeg de bal mooi voor en schoot hoppa 5-5
Daarna was het weer Joel die hard op de lat schoot gelukkig stond Rayan op de juiste plek en schoot als nog de 6-5 erin.
Nu waren de mannen er zeker van hier kwam de winst en net voor tijd schoot Joel de 7-5 erin!
Vandaag wederom erg trots op jullie en voornamelijk op Joe en Mels!
Mels wat heb je goed gekeept en Joe jij liet je niet weg zetten echt super goed gedaan! nogmaals bedankt voor het meedoen!
En Joel je moeder heeft haar belofte waar gemaakt ze deed de swish swish op de tribune!!
Volgende week uit tegen alphense boys we gaan weer knallen!!!