Alphense Boys JO9-1 - Koudekerk JO9-1

Koudekerk JO9-1

Assist: Mick Klop

14 april 2018 9:00

Vandaag vroeg verzamelen om te gaan voetballen op Alphense Boys.
Tien over acht weg helaas zonder trainer Stan! Volgens de mannen moet je trakteren Stan, verslapen is trakteren!
Maar goed aangekomen op Alphense Boys aangekleed en wel het veld op, even opwarmen en we konden er tegenaan!
De eerste 10 minuten ging gelijk op! Waar Thijs het even rustig had door het harde werken van Mick, Jesse en Ids.
Na de time out schoot Alphense boys van veraf over Thijs heen! Mooi schot was niet te houden Thijs helaas 1-0.
Na ongeveer 6 minuten weer heen en weer nam Mick een bal vanaf de zijlijn en gaf deze mooi voor op Rayan 1-1
Al snel daarna was het Geordy die een corner nam en voor gaf op Rayan( met een beetje hulp van de tegenstander) 1-2
Na de rust kwam Rayan mooi vanaf de middenlijn tot aan het doel gaf voor op Joel maar de tegenstander tikte de bal erin.
Helaas werd deze afgekeurd omdat de bal over de achterlijn was geweest(de scheids luisterde alleen naar Alohense boys dus onze mannen hadden niks te vertellen) nog net voor de 2e time out was het alphense boys die de gelijkmaker maakte 2-2 de rust in.
De mannen waren de laatste tien minuten goed aan het voetballen dus het advies vanuit de kleedkamer was zo doorgaan.
Na de rust ging het allemaal heel snel.
Na 5 minuten was de stand ineens 4-2 komop mannen ff knokken!
Daar was Joel die mooi de 4-3 er in tikte.
Tijdens het spel werd Jesse nog een paar keer goed onderuit gehaald maar er kwamen weinig vrije trappen aan onze kant!
Wederom ging er een van ons langs de lijn richting het doel en werd er weer geroepen dat de bal uit was.
Geordy ging nog naar de scheids met de mededeling dat een bal pas uit is als deze over de lijn  is en niet erop maar dit werd afgewimpeld met dat hij niet zo moest zeuren!
Koppies gingen hangen en net voor het einde werd het nog 6-3.
Gelukkig wist Geordy nog even zijn boosheid te uiten en scoorde de 6-4
Helaas mannen jullie hebben wel geknokt en wederom zijn we trots op jullie.
Het zit niet altijd mee maar hier leren jullie ook weer van!
Volgende week mogen we thuis tegen Dosr hier gaan we er weer vol voor!
Toppertjes!!!