oefenwedstrijdje bij Sev voor de jo9-1

SEV JO9-1

Koudekerk JO9-1

Rayan Mesaoudi (intikker)
Geordy De Herdt (intikker)

27 januari 2018 9:30

Vandaag hadden wij vroeg een wedstrijdje bij SEV.
Al snel kwamen wij er achter dat dit een makkelijke wedstrijd ging worden.
Helaas kunnen onze mannen hier nog niet zo goed mee omgaan, maar dat moeten ze ook leren.
Al snel was daar de 0-1 door mooi voorwerk van Joel en Geordy kon Rayan hem er mooi intrappen.
Geordy schoot voor de 0-2 op de paal en gelukkig stond Rayan op de juiste plek om de bal er alsnog in te tikken. De 0-3 komt op naam van Geordy die door Jesse die hard op de paal schoot hem er alsnog in kon tikken.
Net voor de Time-Out werd het 1-3
Rayan nam een corner en gaf deze op de juiste hoogte aan voor Jesse die hem er mooi in kopte 1-4
De 1-5 komt ook op naam van Jesse die hem weer mooi voor kreeg van Rayan.
Onze mannen achterin Ids, Mick en Thijs hadden het nu niet zo heel druk.
Al snel volgde ook de 1-6 door een mooi schot van Rayan.
Helaas ging het daarna wat minder, als het bij de mannen te makkelijk gaat gaan ze klieren in het veld en dat ga je terug zien.
Als snel kwam de 2-6 de 2-7 Komt op naam van Joel die hem mooi voor kreeg van Rayan, en de 2-8 is ook voor Joel door een mooi schot.
Toen werd het in een paar minten tijd 6-8
Wij kregen het een beetje benauwd want de mannen waren het echt aan het weg geven.
gelukkig maakte Rayan nog even de 6-9 door een mooi panna doelpunt en konden ze weer wat adem halen.
Nipt gewonnen mannen had echt meer in gezeten!
op naar de volgende