winst met dikke cijfers voor jo9-1

Koudekerk JO9-1

Oosterheem JO9-1

Rayan Mesaoudi (intikker)
Geordy De Herdt (intikker)
Assist: Mick Klop

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

25 november 2017 8:45

o15-1 speler

Zaterdag moesten we thuis tegen Oosterheem. Het was een beetje fris maar wel lekker.
Vandaag waren we eer compleet dus hadden weer een wissel. Jesse was vandaag onze 1e wissel.
In de eerste 10 minuten leek het een pittige wedstrijd te worden, onze mannen kregen het in de eerste
paar minuten maar niet voor elkaar om te scoren. Mick en Ids hadden het een soort van druk.
Na de eerste time-out waren de mannen wakker en gingen we voetballen.
Rayan scoorde de 1-0 met een mooie solo, al snel daarna kwam de 2-0 die Joel mooi voor gaf op Geordy die hem erin tikte.
De 3-0 kwam door mooi vecht werk van Geordy( dat kickboxen gaat werken) voor op Rayan die hem er weer mooi intikte.
De 4-0 was eigenlijk een beetje lullig maar goed regels zijn regels. Tegenwoordig als je terug speelt naar je eigen keeper mag je de bal niet pakken.
Geordy riep eerst alleen naar de keeper van de tegenstander dat hij de bal niet mocht pakken omdat hij deze terug kreeg van een medespeler. De keeper raakte een beetje in paniek en wist niet zo goed wat te doen, waarop Geordy toch maar dacht kom nou ik ga hem maar pakken en schieten! Tuurlijk Geordy zolang niemand wat zegt en de bal is in het veld er gewoon op af gaan en niet twijfelen.
Rayan mocht een Corner nemen en gaf deze voor op Geordy die hem scoorde!Hoppa mannen 5-0
Jesse kon op een gegeven moment mooi uithalen en deed dit ook 6-0
Rayan nam een corner die hij zelf erin wilde schieten, ook dit ging en daar was de 7-0.
Door super mooi voorwerk van Rayan kreeg Joel de kans op 8-0 en die ging er natuurlijk gewoon in.
De 9-0 komt op naam van Jesse die hem na het voorwerk van Rayan die hem op Geordy aan gaf die hem op zijn beurt voor gaf op Jesse
en die tikte hem er mooi in. Hoppa 9-0
De 10-0 Komt door een mooie lange bal van Mick voor op Geordy die hem erin tikt.
Wederom dikke winst mannen!!!
Volgende week uit op Sjz, kijken wat dat ons brengt!
Trots op onze toppers!!