drie punten weer meegenomen naar koudekerk

RCL JO9-3

Koudekerk JO9-1

Joel Overdevest (intikker)
Joel Overdevest (afstandschot)
Rayan Mesaoudi (afstandschot)
Joel Overdevest (afstandschot)
... (schot)
Rayan Mesaoudi (afstandschot)
Joel Overdevest (vrije trap)

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

18 november 2017 8:30

zaterdag 18 nov was het eindelijk zover! De wedstrijd tegen Rcl waar Geordy zo op had zitten wachten.
om 8:30 uur spelen,helaas waren de kleedkamers een drama(wegens verbouwing) maar goed na omgekleed te zijn en alle spullen mee naar het veld konden wij beginnen aan de warming-up. helaas zonder trainers die konden het niet zo goed vinden :-)
Cedric begon met de gasten, en na een korte warming-up konden we aan de wedstrijd beginnen en de trainers waren ook gearriveerd.
We hadden geen wissels want Mick was lekker weekendje weg.
Het begon goed, Rcl zetten goed druk en de mannen hadden het even lastig.
In de 4e minuut was het Geordy die de bal langs de lijn meenam en voor gaf op Joel die hem er mooi in schoot.
Al snel daarna was het Geordy die de 2-0 er mooi inschoot.
Rcl kreeg een kans om te scoren en Jesse wilde deze mooi weg tikken helaas belandde deze in ons eigen doel. 2-1
na de time-out was het Geordy die de bal hoog voorgaf op Joel die hem er vervolgens mooi in wist te koppen.
Al een minuut later had Joel de kans om het vanaf een afstand in te schieten en tja dat deed hij natuurlijk ook.
Pas in de tweede helft gingen de mannen doelpunten scoren.
Rayan nam een corner die mooi bij Joel kwam die hem vervolgens aan Geordy gaf en die wist te soren.
Daarna was het Joel die met een solo vanaf het midden door naar het doel ging en scoorde. 6-1.
Niet veel later kreeg Joel de bal mooi voor van de tegenstander en boem 7-1
de 8-1 volgde al snel en kwam van Geordy die hem er vol inschoot.
De 9-1 komt op naam van Joel, jesse dribbelde in en gaf hem voor op Rayan , Rayan miste en Joel schoot hem
daarna alsnog erin
Ook Rcl wist nog een keer te scoren en daar was de 9-2
Rayan kreeg ook een kans om vanaf een afstand te schieten en deed dit ook Hoppa 10-2
De mannen waren op dreef en in de laatste minuten schoot Joel de 11-2 en Rayan de 12-2 erin
Joel werd nog even onderuit gehaald en kreeg een vrije trap .Deze schoot hij dan ook zelf mooi erin.
13-2 mannen weer een mooie uitslag,op naar volgende week tegen Oosterheem.
Na de penalty's ging geordy nog even op de foto met zijn maatje want tijdens de wedstrijd fel
maar daarna weer lekker lachen zoals het hoort.
Toppertjes wederom trots op jullie!