Koudekerk 2 - Rijnsb.Boys 3

9 oktober 2010 12:00

Kiebert, R.P.

09-10-2010 Koudekerk 2 – Rijnsburgse Boys 3  2- 0

Met 13 fitte selectiespelers moest de ploeg van Jerry van Elzen de geel-zwarte brigade uit Rijnsburg worden bespeeld. Met de wijze lessen van de twee voorgaande wedstrijden, moest vandaag al het geleerde in uitvoering worden gebracht.

Rijnsburgse Boys schuwde het duel zeker niet en Koudekerk liet zich in de eerste minuten imponeren. Vooral aanvaller Joep van Tulder moest het ontzien werd een geliefd slachtoffer van de linksback. Echter trad de scheidsrechter na 3 trappen eindelijk eens terecht op. Koudekerk speelde compact en Rijnsburg had moeite mee om aanvallend iets te kunnen betekenen. Koudekerk loerde op de kans en versnelde daar waar nodig. Floyd Woning wist de 1-0 op het bord te krijgen en daar was gezien de eerste helft niets op af te dingen. De tweede helft voetbalde Koudekerk zeer gedisciplineerd uit en Rijnsburgse Boys stelde daar maar 1 echt wapenfeit tegenover. Wouter Reyneveld zag de bal tegen de paal aan komen. Koudekerk speelde zoals zo vaak gezegd compact en kon daaruit de nodige plaagstootjes uitdelen. Joep van Tulder echter sloeg Rijnsburgse Boys knock-out door met een fraai treffer de 2-0 aan te tekenen.  Een terechte winst en Koudekerk stijgt naar de vijfde plaats.