jo9-1 nog steeds onverslagen

Rayan Mesaoudi (afstandschot)

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

7 oktober 2017 9:45

vandaag konden we uitslapen want we moesten pas 9:45 uur spelen. Vandaag hadden we alleen Jarno mee want Stan moest zelf vroeg spelen.
Vandaag zonder Mick maar weer met Joel!
We begonnen aan de wedstrijd en al snel zetten de tegenstander goed druk! Jesse was ff uit het veld om zijn veter vast te laten maken en toen werd het gelijk 1-0!
Hop Jesse weer het veld in en gaan en ja hoor al snel maakt Jesse het weer goed want van een afstand schoot hij op het doel en die zat er wel/niet in!
Na wat heen en weer werd het doelpunt toch mee geteld! Hij zat ook gewoon hoor Jesse.
Na de time out ging de tegenstander voor winst en schoot gelijk de 2-1 erin, niet snel daarna was het weer Dso die hard schoot en Jesse dacht hem tegen te houden maar helaas maakte hij hierdoor een mooi eigen doelpunt! 3-1 geeft niet gelijk weer door mannen.
En ja hoor Geordy gaf mooi voor op Joel en die kopte hem er super mooi in! Welkom terug Joel!!
Nog net voor rust was het weer Geordy die een voorzet gaf op Joel en die tikte hem er wederom weer in.
Das mooi net voor rust 3-3.
Thijs had vandaag en paar goeie reddingen en het ook best druk, ook Ids achterin had aardig wat werk en moest vaak de ballen tegenhouden en naar voor spelen.
Daar kwam Rayan na de rust met een mooie solo 3-4, snel daarna had Rayan onwijs hard moeten werken voor zijn bal en zoals wij Rayan kennen had hij die ook en maakte het weer mooi af! hoppa 3-5 nu mogen we het niet meer weg geven en dat gebeurde natuurlijk ook niet meer.
Rayan kreeg de kans van de keeper van Dso en schoot eigenlijk heel lullig op het doel maar de keeper liet de bal gaan! 3-6
Na de time out kwam Dso weer en werd het nog 4-6
De keeper van Dso dacht in de laatste minuten nog even mee te spelen maar ja daar maakte Rayan goed gebruik van! Vanaf een afstand vol op het doel en ja dan kan je daar wel 2 spelers hebben staan maar die kunnen dat natuurlijk nooit houden!!!
Goed gedaan mannen weer trots op jullie!!
Op naar volgende week thuis tegen zoetermeer