Eerste punten binnen JO11-2 tegen RCL

...

Onder 11, JO11-2, 6e klasse 01

30 september 2017 8:30

Na een fantastische sterke wedstrijd tegen Bernardus vorige week waar we helaas geen winst hebben gepakt nu op weg naar Leiderdorp RCL. Onze jongens hebben er zin in en we gaan voor de winst!! Het is mooi weer, dus de supporters zijn ook goed gestemd nu alleen nog die bal achter de keeper krijgen en dat lukt Deni met een prachtig afstandsschot in de 11e minuut. We zijn duidelijk sterker maar hebben soms moeite de bal binnen het team te houden, de kansen die RCL creeert worden prachtig weggehouden van onze keeper Max door de verdediging. Zo nu en dan volgt er een afstandsschot maar Max was niet te verslaan. Toen paar seconde voor rust wist RCL vanuit een corner toch gelijk te komen, we gingen de rust in met 1-1. Na een korte break ging de wedstrijd verder, vele kansen volgden maar we kregen die knikker er niet in. Nog 5 minuten werd er geroepen, kom op jongens we ruiken winst!! En ja hoor daar was het verlossende doelpunt van Deni na een assist van Sebas! Nu die deuren sluiten en zorgen dat Max achterover kan leunen en we drie punten pakken. Onze jongens blijven toch terugkomen en er volgen nog een aantal prachtige knallen op het doel helaas zonder resultaat. Dan volgt het fluitsignaal en zien we 8 blijde voetballers het veld afkomen! Er zat veel meer in maar dat gaan we zeker nog laten deze competitie, winst voor vandaag en voor het team want ze leren elkaar elke week beter kennen en voorop staat dat ze genieten!!