1e competitie wedstrijd is binnen

Floreant JO9-1

Koudekerk JO9-1

Rayan Mesaoudi (intikker)
Geordy De Herdt (intikker)
Assist: Ids Vonk

Onder 9, JO9-1, 3e klasse 7

23 september 2017 8:45

Zaterdag 8 uur verzamelen iedereen was op tijd helaas had Stan zijn wekkertje niet gehoord en was dus niet op tijd. Hierdoor een kleine vertraging opgelopen wardoor wij geen echte opwarming hebben kunnen doen.
Een voordeel vonden de kinderen, ze kregen wat lekkers van Stan omdat hij te laat was! wel nog op de scooter naar Boskoop gekomen daar waren de mannen wel blij mee.
Vol goeie moed begonnen ze aan de eerste competitie wedstrijd tegen Floreant.
Vandaag mochten wij Mick wee meenemen omdat Joel nog steeds met zn arm zit, wel kwam hij kijken, Topper!!
Al snel en wel in de 1e minuut was het Ids die een mooie bal op Geordy gaf die hem weer mooi kon voorgeven aan Rayan en ja hoor 1-0
Floreant kreeg niet snel daarna de kans met een corner maar Jesse was zo lekker druk aan het zetten dat de tegenstander te snel ging schieten en in het zijnet schoot.
Snel daarna was het Ids die een mooie voorzet gaf aan Goerdy die hem er in schoot.
in de 5e minuut was het Jesse die vanuit een corner van Geordy een mooie kans kreeg en deze binnen tikte.
Al snel was Het Geordy die hem op Jesse speelde die hem op zijn beurt  aan Rayan gaf die zoals gewoonlijk hem erin tikte.
Nu was het even een paar minuten zonder doelpunten maar daar kwamen ze weer Geordy gaf hem aan Jesse die hem op de paal schoot maar Rayan stond weer op de juiste plek en kon hem alsnog mooi intikken.
helaas ging het even fout bij onze mannen en ja daar kwam het tegendoelpunt 5-1 in de 14e minuut.
Geordy kreeg weer de kans en gaf vanuit een corner mooi voor op Rayan die hem er super mooi in kopte, even voor de rust werd het nog 6-2
Net na de rust kreeg Jesse  weer een mooe kans van Rayan en maakte het weer mooi af goed bezig Jesse!
Geordy kreeg nog 1 mooie kans en die schoot hij er dan ook mooi in.
net voor tijd maakte floreant er nog 8-3 van.
Mick weer bedankt dat je ons wilde helpen tijdens de afwezigheid van Joel.
Volgende week mogen we thuis tegen RKDEO we gaan weer knallen.