Eerste wedstrijd vvk jo9-1

Koudekerk JO9-1

Joel Overdevest (intikker)
Rayan Mesaoudi (intikker)
Geordy De Herdt (vrije trap)
Geordy De Herdt (intikker)
Ids Vonk (schot)
Geordy De Herdt (afstandschot)
Joel Overdevest (intikker)
Jesse van Remundt (afstandschot)

Onder 9, JO9-1, Groep 3 11

2 september 2017 9:00

Vandaag hadden we onze eerste officiele wedstrijd van het seizoen.
Om acht uur verzamelen en negen uur spelen, de mannen hadden er zin in.
Na drie minuten was het Joel die voor ons het eerste doelpunt scoorde.
al snel (5e min)kwam ook de 2-0 vanuit en corner die Geordy nam recht in de kruising.
weer na 2 minuten was het Geordy die een actie maakte en de bal naar Joel voorgaf die er met een panna doelpunt weer 1 scoorde.
de 4-0 is voor Joel in de 8e minuut
Geordy mocht een corner nemen die hij indribbelde en daarna vol op het doel schoot, hier stond een tegenstander tussen die hem dan ook hard op zn hoofd kreeg maar bleef staan, hierdoor kon Geordy hem er alsnog intikken
En ja hoor de bal kwam iets verder bij het doel vandaan waardoor Jesse de kans had op 6-0 en die er vanaf een afsfstandje inschoot.
als snel was daar de 7-0 door Joel en de 8-0 door Rayan.
De 9-0 komt op naam van Joel met een mooi voorspel van Rayan die hem ook zeer mooi voorlegde waardoor Joel hem zo makkelijk kon binnen tikken.
10-0 staat op Rayan zijn naam die een mooie voorzet kreeg van Geordy en hem er in kon tikken.
als snel werd het ook 11-0 door een voorzet van Geordy op Rayan die hem erin tikt.
jesse werd door een tegenstander goed onderuit gehaald waardoor wij een vrij trap kregen, deze schoot Geordy er dan ook in(wel met een beetje hulp van het hoofd van een tegenstander)
en tja je raadt het al de 13-0 was onderweg die Geordy indribbelde en scoorde.
als snel werd het ook 14-0 die op naam van Rayan komt, het lijkt een beetje saaie wedstrijd maar dat vonden wij niet hoor. is ook wel goed voor onze boys hun zelfvertrouwen.
In de rust kwam de tegenstander erachter dat wij niet de juiste tegenstander waren, oeps foutje. wij moesten tegen SEV jo9-2 spelen maar dit was de jo9-3. Tijdje had het zo op de app gestaan daarna wel veranderd maar niet goed aangepast op de club.
Jarno en Stan besloten dat we nu wel even met een feest opstelling konden gaan spelen.
Rayan ging keepen Geordy en Thijs waren verdedigers Joel en Jesse op het middenveld en Ids in de spits, we gingen er natuurlijk voor dat iedereen even zou scooren.
als snel in de 2e helft kwam de 15-0 door Jesse en de 16-0 door middel van een afstandsschot door Geordy.
na de time out gingen we weer een andere opstelling doen want Ids en Thijs moesten ook even scoren.
Jesse ging keepen Joel en Rayan verdediging Geordy en Thijs middenveld en Ids Spits.
En ja hoor daar kwamen ze de 17-0 van Ids helemaal blij ook gescoord. moet er wel even bij zeggen dat wij 6 spelers hadden en de tegenstander er nu 2 bij had gezet
nu moest alleen Thijs nog dus alle ballen waren naar voor op Thijs.
Geordy nam de aftrap en schoot naar Thijs die hem zo er in tikte.
Thijs had de smaak te pakken en scoorde ook de 19-0 hij stond voor het doel en nam zijn tijd om de bal goed te leggen en hem vol erin te schieten.
Maar Thijs wilde denk een hattrick maken want bij de aftrap SEV pakte hij de bal af en ging alleen het veld over en tikte de 20-0 erin.
Net voor tijd scoorde Geordy nog de 21-0
Voor ons een makkelijke wedstrijd maar boys onthoud goed volgende week gaat het natuurlijk nooit zo makkelijk worden.
wel erg trots op jullie want ondanks het te makkelijk ging bleven jullie druk zetten en bleven jullie gaan.
Toppers