Koudekerk JO11-1 - Woerden E2

18 september 2010 9:45

Jeffrey van Schip

Koudekerk E1 – Woerden E2     18-09-2010

Vandaag onze tweede competitie wedstrijd. Na de winst van vorige week tegen VEP kwam deze keer SC Woerden op bezoek. We begonnen deze wedstrijd met een kleine domper. Onze keeper Kevin was afgelopen week een grote pechvogel. Hij had een bal op zijn lip gekregen en tot overmaat van ramp viel hij daarna ook nog van zijn fiets , waardoor er nu twee tanden los in zijn mond staan. Keepen zag hij logisch genoeg niet zitten, Rini werd gelukkig bereid gevonden om de plek onder de lat over te nemen. Verder was Berend er uiteindelijk toch bij vandaag. Eerder deze week liet hij weten er niet bij te kunnen zijn. Maar volgens hemzelf heeft hij zo bij zijn vader lopen zeuren dat zijn vader alsnog besloot eieren voor zijn geld te kiezen en toch te komen voetballen met Berend. Grote klasse Peter!!

De wedstrijd zelf bleek een groot doelpunten festijn te zijn. SC Woerden was echt een maatje te klein voor ons. De ruststand kwam uit op 6-0. grote man aan onze kant was Sven, die 5 doelpunten voor zijn rekening nam. De 1-0 was een mooie individuele aktie van hem, de 2-0 op aangeven van Jan, de 3-0 was een mooie kopbal op aangeven van Kenan. De 4-0 kwam uit een voorzet van Kevin. De 5-0 verdiend wat extra aandacht………  Jan speelde diep in op Sven. Sven gaf een mooie kaats op de inlopende Jan. Jan nam de bal aan, hield hem even hoog en met binnenkant voet gaf hij de bal mee op de doorgelopen Sven. Sven wist de bal prima over de keeper heen te liften!! Prachtige goal voor v.v.Koudekerk!! De 6-0 kwam op naam van onze aanvoerder Kenan. Verder wist Bradey nog de paal te raken en Jarno zag zijn goede schot net naast gaan.

De tweede helft veranderde het beeld iets. In het begin zette Woerden ons meer onder druk en durfde meer te voetballen. Na een kleine 10 minuten werd het toch een beetje gelukkig 7-0 door een eigen goal van Woerden , na een mooie diepe bal van Jarno. De 8-0 kwam op naam van Jan op aangeven van Berend (met te kleine schoenen). Hierna wist Woerden toch de ere treffer te maken. Een mooie uitgespeelde goal trouwens! Kevin wist de 9-1 tegen de touwen te prikken en vierde deze goal alsof hij de Champions League had gewonnen!! Kenan scoorde de 10-1, Jan de 11-1 en als laatste scoorde Sven nog de 12-1, weer door een kopbal op aangeven van Kenan.

Mannen vandaag hebben we laten zien dat we kunnen scoren, maar ook laten zien dat we als team echt aan het groeien zijn. We weten elkaar soms echt heel goed te vinden met mooie combinaies. We kijken daarom ook nu al uit naar volgende week. Dan staat de wedstrijd tegen Kickers op het programma.

Groetjes jullie trainers en leiders