Koudekerk 1 - Rohda '76 1

... (schot)

21 augustus 2010 14:30

J.M. Hendriks

Koudekerk sluit oefenwedstrijden af met winst.

Het gaat steeds iets beter met Koudekerk, de selectie is bijna weer compleet en afgelopen zaterdag was er dan eindelijk een winstpartij. Rohda`76 gaf goed partij en wist tot twee keer toe terug te komen maar een derde keer was te veel gevraagd.

Koudekerk begon met Wouter Reijneveld in het doel en Simon van Leeuwen weer terug als rechtsachter. De eerste helt was het en gelijkopgaande wedstrijd en liet Koudekerk eindelijk weer eens voetbal zien. Kansjes waren er o.a. voor Rutger Dubbeld en Stefan van Tol, die op de plaats van broer Rick, dicht bij de openingstreffer was. Aan de andere kant was ook Rohda niet ongevaarlijk maar de rust werd met een 0 – 0 stand bereikt

Na de rust was er een compleet andere wedstrijd, al snel kwam Koudekerk op voorsprong toen Rutger Dubbeld zijn lichaam goed wist te gebruiken en Koudekerk op voorsprong zette. Lang kon men hier niet van genieten want het Bodegraafse antwoord kwam al snel en stond er weer een gelijke stand op het scorebord. (Hij deed het echt) . Ook deze stand was niet lang op het bord want binnen twee minuten was Mark van Leeuwen weg en op zijn voorzet wist een Rohda speler niets anders te doen dan de bal achter zijn eigen keeper te werken.  Deze stand leek lang de eindstand te worden maar i de laatste 10 minuten vielen er nog 2 treffers, eerst was er een schot wat via de rug van Dennis Bos ongelukkig over Wouter Reijneveld in het net verdween, maar zoals eerder na de gelijkmaker was het al weer snel Koudekerk wat scoorde. Ruben v/d Berg werd diep gestuurd en met een afgemeten lob plaatste hij de bal over de uitkomende keeper in het lege doel. Zo behaalde Koudekerk de eerste overwinning in deze voorbereiding, kan het met een beter gevoel dinsdag naar Moordrecht voor de tweede wedstrijd in de beker en zaterdag de laatste poulewedstrijd in de beker bij Soccer Boys voor het volgende week de competitie start.

Opstelling Koudekerk: Wouter Reijneveld, Jeroen Koot, Christian Vergunst(71.Vince van Goozen), Dennis Bos©, Simon van Leeuwen, Cedric Borgers(46. Stephan de Wit), Ruben v/d Berg, Richard van Heijningen, Mark van Leeuwen, Rutger Dubbeld, Stefan van Tol