Verschil gemaakt in de 2e helft. Uitslag 1-4.

Nieuwkoop F2

Koudekerk JO9-1

Stijn Visser (schot)
Assist: Jack Klop
Stijn Visser (schot)
Assist: Giel van Tol
Luca van Remundt (vrije trap)

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

18 april 2015 9:00

Deze wedstrijd (na de kampioenswedstrijd van vorige week) stond in het teken van de feestopstelling. Luca stond op doel en de verdediging was bij Merlijn/Jack en Stijn. Kai/Tim op het middenveld en Jinne op de wisselop  en in de voorhoede stonden Giel.
Het was wel wennen voor de mannen, maar deden het best wel goed. In de 7e minuut schoot Tim net naast. In de 10e minuut schoot Nieuwkoop de 1-0 binnen. Na nog wat kansjes over en weer, gingen we rusten met deze stand.
De mannen waren het er over eens dat de 2e helft weer met een 'normale opstelling' spelen, alleen Tim stond nu op doel en Giel op het middenveld.
Deze omschakeling was even wennen, maar in de 28e minuut kregen we een penalty, die jammerlijk door Merlijn tegen de keeper werd geschoten. Een minuut later lag de bal er wel in door een goede aanval die via assist van Luca door Merlijn in het doel werd geschoten (Stijn gaf nog wel de bal nog even een tikkie, maar de bal was de doellijn al gepasseerd.
Hierna ging het snel. In de 32e minuut was het Stijn die via Jack de bal erin schoot en in de 39e minuut was het weer Stijn die via Giel de keeper passeerde. In de laatste minuut van de wedstrijd kregen we een vrije trap (Giel kreeg een trap) die door Luca direct hoog in het doel werd geschoten. Eindstand 1-4.
Goed gedaan en goed teruggekomen van de achterstand.
Op naar volgende week tegen Alphense Boys uit.