Tweede helft maakte het verschil 1 - 4 winst.

DSO F3

Koudekerk JO9-1

Stijn Visser (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

28 maart 2015 9:45

Na het beginsignaal van de scheidsrechter, was het Koudekerk die goed uit de startblokken schoot, wat in de 3e minuut resulteerde in de 0 - 1 door Merlijn (via de keeper).
We maakten ons op voor een doelpuntrijke wedstrijd (wat het ook wel werd), maar nog geen minuut later was het 1-1 via een corner werd de bal ingetikt.
Daarna was het even Koudekerk die aandrong (bal op de lat) via een aantal corners.
Toen nam DSO het over met een aantal goede aanvallen die toch door ons goed werden opgelost. Ruststand 1-1.
In de 2e helft was het een ander verhaal. Het scheelde niet veel, maar via een schot van DSO kreeg Tim de bal op zijn hoofd en die ging bijna het eigen doel in. Giel was attend om de bal naast te tikken. Daarna ging Koudekerk in de aanval waarvan Stijn in de 23e minuut de 1-2 (via een solo) liet aantekenen. Drie minuten later werd het door aangeven van Luca 1-3 door weer Stijn. Toch was DSO gevaarlijk met schoten net naast. Ook Koudekerk was via Luca/ Merlijn en Stijn gevaarlijk met de schoten op het doel. Kai/Jack/Jinne/Luca en Tim wisten redelijk de rust te bewaren.
In de 38e minuut werd het 1-4 door Merlijn (zijn 40e doelpunt van het seizone) via de keeper. Dat was ook de eindstand.
Daarna was het wachten op de eindstand van Alphense Boys F2 - DOSR F1, want indien DOSR niet zou winnen, zou Koudekerk kampioen zijn. Dat gebeurde niet. Dus nog even wachten.