Prima winst uit op Sportlust F2 : 1 - 5.

Sportlust '46 F2

Koudekerk JO9-1

Jack Klop (schot)
Stijn Visser (schot)
Jack Klop (schot)
Jinne Struik (vrije trap)

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

14 maart 2015 8:45

Na het fluitsignaal van de scheidsrechter (die vlekkeloos floot), was het aftasten. Dit resulteerde tot de 10e minuut een beetje een frommel wedstrijd waarbij Koudekerk een aantal kansjes kreeg. Daarna werd de bal meer breed gelegd wat resulteerde in de 13e minuut een corner van Merlijn die tegen de paal kwam. Daaruit voortvloeide een 2e corner die Merlijn name en Jack scoorde.
In de 17e minuut scoorde Stijn uit een aanval over verschillende schijven via een assist van Merlijn.Meteen daarna in de 18e minuut werd Merlijn onderuit gehaald. Merlijn nam de vrije trap en Luca scoorde.
Met 0-3 gingen we de rust in.
In de 2e helft was het Jack die na een aanval de bal in de 1e minuut tegen het net schoot.
Een minuut later schoot Merlijn (via een rush) in het zijnet.
In de 8e minuut werd het 0-5 door een vrije trap van Jinne (Merlijn werd onderuit gehaald) en 2 minuten later schoot Tim de bal over het doel. Giel redde nog een prima bal in de 13e minuut en blesseerde zich licht maar kon verder.
In de 16e minuut scoorde Sportlust nog 1-5 en daar bleef het bij.

Sallant detail is dat via de APP de stand werd afgedaan alsof we met 5-4 verloren hadden. Dit om als grap het thuisfront op het verkeerde been te zetten (en met name de hoofdtrainer die niet aanwezig kon zijn)!