Eenvoudige overwinning op BSC 68 6-3.

Koudekerk JO9-1

BSC '68 F1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

7 februari 2015 8:45

S. Beelt

Na de aftrap was het Koukerk die druk uitoefende op de tegenstander. Dat resulteerde in een corner die Merlijn nam en die via de keeper bij Stijn terecht kwam. Stijn aarzelde niet en schoot de 1-0 binnen. Daarna was het Koudekerk die via corners en vrije trap kansen had op de 2-0 maar die bleven uit tot de 14e minuut toen Luca via een rush Merlijn de assist gaf, waarna Merlijn de bal in de hoek plaatste 2-0. Daarna werd BSC iets sterker met een paar kansjes.
Moet gezegd worden dat de verdediging met Kai/Tim en Jack goed stonden en het middenveld met Jinne/Luca en Stijn lekker stonden te voetballen. Dat was ook de ruststand.
Na de rust ging de druk door en de kansen waren er om in de eerst 3 minuten te scoren, wat uitbleef.In de 8e minuut wist Jack te scoren via assit van Luca. Mooi scot.
In de 15e minuut werd het 5-0 door Merlijn via assist van Stijn. De wedstrijd was gespeeld.
In de 18e minuut werd het 5-1 en in de 20e minuut van de 2e helft werd het 6-1 door Stijn (assist Merlijn). We dachten dat het daarbij zou blijven maar de scheidsrechter liet nog 5 minuten doorspelen. Daar profiteerde BSC van door nog 2 keer te scoren. Deze doelpunten waren niet houdbaar voor Giel die een goede wedstrijd heeft gekeept. Eindstand 6-3. Goed gedaan.