Verslag VVK F2 tegen Quick Boys F7 van zaterdag 15 november.

Quick Boys F7

Koudekerk JO9-2

F-pupillen zaterdag, F2, 7e klasse 03

15 november 2014 11:30

Na een lange autorit (omleidingen) naar Katwijk, hebben onze spelers goed werk afgeleverd bij Quick Boys. We werden bovendien alleraardigst ontvangen en mochten nog op een ander veld spelen. Om 12:20 begonnen we met spelen en ons team ging gelijk goed in de aanval met diverse schoten van Robin, Juan en Jasper.  Luuk zorgde voor een mooie assist naar Jasper toe en deze schoot hem er geweldig in 0-1 voorsprong voor VVK F2, en dit al in de 12e minuut! van de wedstrijd. Vervolgens kregen we wel te maken met directe tegen-slag van Quick Boys welke ook direct de druk bij VVK erin hield, maar door goed verdedig werk op dat moment door Jeremy, Kamil, Joep en Luuk en met mooie keeper acties van Bastiaan gingen we met 0-1 (voordeel VVK) de rust in.

In de 2e helft ging Quick Boys er direct tegen aan met veel ballen naar Bastiaan toe, maar hij hield ze allemaal tegen en onze jongens verdedigden erg goed. Jasper, Juan, Kamil en Jeremy deden dan ook goed hun best om de verdediging dicht te houden. Ook het overspelen ging steeds beter en ze konden elkaar ook beter vinden. Maar helaas na slechts enkele minuten scoorde Quick Boys de gelijkmaker. Quick Boys zette weer voet naar ons doel toe, en binnen 8 minuten volgende een ander doelpunt voor Quik Boys en toen was het dus 2-1 in het voordeel van Quick Boys. Een paar minuten later kreeg Juan een goede bal aangespeeld van Jasper en hij schoot de bal via een man van Quick Boys in het doel, waardoor we weer gelijk kwamen te staan met 2-2. VVK ging verder vol in de aanval met goede aanspeelballen vanuit de achterhoede naar voren toe, zodat Robin, Luuk en Joep allen mooie schoten konden maken op de doelman. Helaas lukte het maar niet om de bal in het net te krijgen. Goede doelman van Quick Boys. Maar de trainer van Quick Boys zei tegen ons hetzelfde: goede keeper die van VVK, waardoor er verder geen doelpunten meer in het net terecht kwam. Uiteindelijk is de stand dus 2-2 geworden. Knap gespeeld van onze jongens en goed samenspel geleverd. Mooi resultaat jongens!