Wedstrijd geheel in overwicht gespeeld. 2-1 winst.

Koudekerk JO9-1

Nieuwkoop F2

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 6

15 november 2014 8:45

Selectie speler

Nadat de scheidsrechter om stipt 08:45 de wedstrijd had gestart, was het eigenlijk de hele 1e helft (behalve de laatst 5 minuten) en 2e helft, Koudekerk wat het beste voetbal liet zien.
Er werd goed breed gespeeld en er was altijd een aanspeelpunt. Jack/Tim/Kaj hielden de verdediging op orde en Luca/Jinne en Stijn waren goed bezig op het middenveld.
Verscheidene kansen van Luca/Merlijn en Stijn gingen er niet in.
Giel hield bij 2 kansjes zijn doel schoon.
Alhoewel we beter waren scoorde Nieuwkoop in de 16e minuut 0 - 1,  waarna in de laatste minuut Merlijn een dot van een kans kreeg maar de keeper redde. Dit was ook de ruststand.
Na de rust scoorde Merlijn in de 2e minuut de 1 - 1. Maar het duurde tot de 17e minuut voor de verdiende voorsprong. Luca scoorde de winnende doelpunt.
Zeker in de 2e helft heeft Giel geen een bal gehad.