Koudekerk wint van RCL

F-pupillen zaterdag, F2, 7e klasse 03

8 november 2014 8:45

R. Dorrepaal

Het team raakt steeds beter op elkaar ingespeeld
ze weten elkaar ook steeds beter te vinden en aanspeelbaar voor de aanval.

eerst liepen ze tegen een achterstand aan van 0 - 1
waarna het team het er niet bij liet zitten

de aanvallen verliepen steeds beter vanaf de achterhoede (op dat moment) door Luuk , Kamil, Jeremy en Bastiaan op het doel.

Dit hebben zij prima gedaan met schoten naar de voorhoede, welke toen bestond uit Robin, Juan en Jasper en Joep Stond centraal.

verschillende schoten van Jasper, Juan en Robin, welke helaas nog niet in het net vielen .

Bastilaan stond weer goed te keepen

uiteindelijk gaf Jasper een mooie voorzet aan Juan, die de gelijkmaker maakte. Prachtige Samenwerking in het Team.
dit gaf het vertrouwen weer terug, dat ze het kunnen.

In de 2e helft andere opstelling, Jasper op doel Jeremy achter welke ook wisselde met Robin die links voor stond. Kamil en Bastiaan achter welke wisselde met Joep rechtsvoor. Jasper stond ook weer met vertrouwen te keepen.

Juan stond centraal opgesteld. Vooraan stonden Robin, Luuk en Joep.
Ook deze Jongens hebben allemaal geschoten op het Doel, helaas nog niet raak. Ook Jeremy gaf mooie lange schoten naar voren toe om de aanval opnieuw in te zetten.
Vervolgens pakte Luuk de bal af van RCL en na een solo schoot hij Koudekerk naar een voorsprong 2 - 1

Bastiaan wisselde ook af met Joep voorin om ook druk uit te blijven oefenen op RCL . Vervolgens moest Koudekerk ook geheel terug de verdediging in om de voorsprong te behouden.

prachtig resultaat neergezet door alle jongens.

Ze staan weer allemaal op scherp voor de volgende wedstrijd uit tegen Quick Boys F7.