VVKoudekerk E2 -DSO E10

E-pupillen zaterdag, E2, 8e klasse 13

2 november 2013 9:00

Aaron Kok

We beginnen gelijk op de helft van DSO, met 2 keer een schot op doel van Joëlle weet Ben te scoren .   Dan gaat DSO in de  aanval Jens weet het op de 0 te houden. Door goed verdedigingswerk van Raoul lukt het DSO niet om te scoren. Donna geeft een mooi schot op doel maar helaas op de paal. Er volgt weer een aanval op het doel van DSO helaas raakt één van de spelers de bal op een ongelukkige manier wat een eigen doelpunt oplevert.
Na de rust is er wat geklunkel in de achterhoede wat DSO een doelpunt oplevert 3-1.
Ook Tren gaat goed in de aanval maar helaas deze wordt niet afgewerkt. DSO weet ons doel weer te bereiken Jens zit naast de bal maar Dijlan weet hem nog net van de achterlijn te halen.
Koudekerk weet de spanning er goed in te houden, Ben in de aanval maar schiet op de paal, eric staat nog goed voor het doel en weet toch het doelpunt te maken.Ook DSO weet bij ons nog een doelpunt weg te halen.
Joëlle geeft een voorzet aan Eric maar deze kan er net niet bij. Op eigen helft krijgt Raoul een schop tegen zijn enkel waar hij  een stuiterbal aan overhoud. Joëlle weet de bal te bemachtigen en gaat recht op doel af van DSO en weet er 5-2 te scoren. Ben weet er in de laatste minuten nog 7-2 van te maken. Allemaal hard gewerkt.