Sportlust "46 F2 - VVKoudekerk F1

Koudekerk JO9-1

F-pupillen zaterdag, F1, 3e klasse 7

2 november 2013 8:45

Vandaag Zaterdag 2 november, de eerste competitiedag van onze poule. Het was vanmorgen vroeg, heel vroeg. We moesten vandaag aantreden op het veld van Sportlust, in woerden, dat toch al gauw een half uurtje sturen is. Om 7:45 staan er 8 zwarte trainingspakken te trappelen van ongeduld.(Thijmen was afwezig deze dag)
Na aangekomen te zijn hebben we een korte opwarming gehad, en we zijn begonnen. Na een paar minuten scoorde de thuisploeg 1-0, dit was de wekker voor Koudekerk, en de machine ging lopen. De 1-1 werdt gescoord uit een schitterend samenspel van Merlijn en Morrice, waarbij Morrice deze in het net liet belanden. Ook de 1-2 was een combinatie van deze 2, ook weer schitterend afgemaakt door Morrice. De thuisploeg gaf goed tegenstand en probeerde veelvuldig door onze verdediging door te breken, echter Milan en Delano, stonden als een huis , en waar nodig keerde Justin ook menige aanval. Mede door de vleugelspelers Tim, Kay en William, pikte Merlijn ook zijn doelpunt mee 1-3.
Gelukkig zie je nu in de wedstrijden dat we niet voor niets trainen, Tim schoot er 2 achter elkaar in, precies zoals op de training hebben geoefend, de tegenstander wist Justin ook nogmaals te passeren met een onhoudbare bal, het staat nu 2-5.
De laatste minuten duurde lang, Sportlust kwam nu veel vaker in ons doelgebied, en scoorde toch nog een doelpuntje 3-5. De scheidsrechter floot, tijd !! 3 punten binnen in de eerste wedstrijd, mannen, we hebben van jullie genoten vandaag !!