BSC E4- VVKoudekerk E2

Koudekerk JO11-2JM

E-pupillen, E2, Groep 7 03

14 september 2013 11:00

Met Luc als reserve starten we de wedstrijd in Benthuizen. In de eerste minuut weet Ben ons op een 0-1 voorsprong te brengen. waarna al gauw een schot op doel van BSC maar deze word gemist. Ben gaat nog een keer in de aanval maar deze bal stopt de keeper. BSc weet nog een paar keer ons doel te vinden maar Jens weet de ballen goed uit zijn doel te houden. Dan is daar toch de gelijkmaker vanaf de achterlijn.
De aftrap wordt genomen met een mooie opbouw van Dylan, Joëlle en Ben. BSC maakt een overtreding op Raoul hij krijgt een vrije trap in zijn voordeel. Luc komt in het veld voor Raoul
Donna weet in de 15 de min 1-2 te scoren. Er volgt nog een goede redding van Jens. In de tweede helft komt Raoul weer in het veld en gaat Erik wissel.
Er volgt 2 keer een corner eerst rechts en dan links. Joëlle neemt de corner van links waaruit Donna 1-3 scoort. Erik weet de bal nog een paar keer mooi te overmeesteren van BSC. Joëlle schiet de bal op de paal waardoor de bal voor de voeten van Luc komt die weet te scoren.
Even later geeft Luc de bal goed voor aan Joëlle die 1-5 scoort. Achterin bij  Koudekerk wordt het nog even spannend. Een goede redding van Jens waaruit een corner komt. Raoul weet de bal op te vangen en goed terug te leggen op Jens. Wij gaan weer in de aanval waar Luc een voorzet geeft aan Ben die weet er 1-6 van te maken.  BSC schiet nog een keer naast Erik en Luc gaan samen richting doel van BSC met een mooi één tweetje. Helaas lopen ze vast in de verdediging van BSC. Vervolgens nog een corner voor BSC waar Dylan de bal netjes weg werkt bij de eerste paal. Nogmaals een corner waaruit BSC 2-6 maakt