Eerste winst is binnen!

Koudekerk JO9-1

F-Pupillen, F1, 6e klasse 03

27 oktober 2012 9:45

Onze ploeg startte enthousiast aan de wedstrijd want het was alweer twee weken geleden dat we gespeeld hadden. Met Daan op doel, Thijs en Luc in de verdediging, Steven, Ben en Tren op het middenveld en Joëlle met Ole in de spits zette Koudekerk al snel de toon van de wedstrijd. Na vijf minuten stond het al 0-3 door doelpunten van Ben en Ole. Af en toe kwam Reeuwijk gevaarlijk uit met een counter en na tien minuten trok Thijs aan de noodrem en kreeg Koudekerk een vrije trap tegen waaruit Reeuwijk mooi tussen een gaatje in de muur door de 3-1 maakte. Luc en Ben zette voor de limonadepauze de 1-5 op het scorebord.
In de tweede helft keerde na een half jaar Steven terug in het doel. Daan en Ole vormden de verdediging en Thijs en Luc mochten meer voorin spelen. Het was weer erg druk voor het doel van Reeuwijk. Tren en Joëlle waren vaak voor het doel te vinden waardoor Ben, Joëlle en Luc konden scoren. Daan en Ole hebben als leeuwen verdedigt waardoor Reeuwijk maar één keer kon scoren in de tweede helft.
De eindstand was 2-9, eentje om trots op te zijn.