Presentatiegids 2018-2019

13 oktober 2018 14:30

Het eerste examplaar van de alweer de derde editie van de v.v.Koudekerk presentatiegids is zojuist uitgereikt aan oud Koudekerk speler, nu uitkomend voor het belofteteam bij ADO Den Haag, Maarten Reyneveld

Het is alweer de derde editie deze presentatiegids en iedere keer is er weer genoeg te schrijven geweest.
Dit seizoen iets later uitgebracht dan normaal, aangezien de zomer toch iets sneller voorbij was dan gedacht.
Maar de verhalen zijn er zeker niet minder om.

Een 48 pagina's tellende gids met o.a. mooie verhalen over :
- Clubicoon Rijk Oppelaar ; meer dan 1000 wedstrijden
- Trouwe sponsor Transportbedrijf W. van der Meijden
- ADO Talenten Maarten Reyneveld en Thijmen Goppel
- De leiders van het meidenvoetbal
- en nog veel meer....

De gids valt volgende week in heel Koudekerk op de mat, maar als je niet kan wachten kan je hem nu ook online lezen.